Sunday, 26 August 2018

King Salman is also in the captivity of Crown Prince? Mufti Mukarram

New Delhi: Strongly reacting to the arrest of Imam-e-Haram Sheikh Dr Saleh Al-Talib, Imam and Khateeb of Shahi Masjid Fatehpur Dr Mufti Mukarram Ahmed said that Saudi Arabia has been completely taken over by US and Israel. Speaking to Inquilab daily he said we strongly condemn the arrest of Imam-e-Haram. He alleged that un-Islamic programmes are promoted in Saudi Arabia these days.

Mufti Mukarram asserted that Imam didn’t speak against the Saudi government but he talked about good and evil, which he is entitled to. ‘I feel that Shah Salman is also under the captivity of Mohammed bin Salman. We have heard that the people who were called to punish the arrested princes were all Israelis. All the projects are given to Israel’, said Mukarram.



from The Siasat Daily https://ift.tt/2MTwHQ4
via IFTTT

Related Posts:

  • نسخۂ راحتِ قلبمحتاجوں، غریبوں، یتیموں اور ضرورت مندوں کی مدد، معاونت، حاجت روائی، ہم دردی اور ان کی دل جوئی کرنے کو دین اسلام نے بنیادی درس اور ربّ تعالیٰ کو راضی کرنے کا نسخہ بتایا ہے۔ قرآن مجید میں ارشاد باری تعالیٰ کا مفہوم ہے: ’’ نیکی … Read More
  • وہ وقت اب قریب آرہا ہے2018 کے الیکشن سر پر ہیں اور مختلف جماعتوں کے امیدواروں کے سروں پر دن رات انتخابی مہم کا بھوت ہی سوار دکھائی دے رہا ہے۔ سندھ کے وہ وڈیرے، جاگیردار، بھوتار اور برادریوں کے سردار جو انتخابات میں کامیابی کے بعد اپنے علاقوں کی طر… Read More
  • علم، شرف انسانی کا نشانرب کائنات نے اپنے بندوں پر بے شمار احسانات کیے ہیں، جن میں سے ایک عظیم احسان علم کی دولت ہے۔ اسی علم کی دولت کی وجہ سے انسان کو اشرف المخلوقات کے شرف سے نوازا گیا، اسی علم کی بنا پر رب کائنات نے فرشتوں کو حکم دیا کہ آدم کو سج… Read More
  • عدل و انصافقرآن پاک میں خالق کائنات نے عدل کو انفرادی اور اجتماعی زندگی میں قائم کرنے کی بہت زیادہ تاکید فرمائی ہے۔ ارشاد باری تعالیٰ کا مفہوم ہے : ’’ اور جب کوئی فیصلہ کرو تو انصاف کے ساتھ کرو۔‘‘ انبیاء و رسل کی بعثت کا سب سے بڑا مقصد… Read More
  • احسان؛ قرآن و سنت کی روشنی میںامام راغب اصفہانی لفظ حُسن کا معنی بیان کرتے ہوئے لکھتے ہیں کہ اس سے مراد ایسا حسیِن ہونا ہے، جو ہر لحاظ سے پسندیدہ اور عمدہ ہو اور اس کا عمدہ ہونا عقل کے پیمانے پر بھی پورا اترتا ہو، قلبی رغبت اور چاہت کے اعتبار سے بھی دل کو… Read More

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.